
Vi skapar marknadens bästa kundresor 24/7
Att du som beställare ska känna dig nöjd med din installation är A & O för oss. Men vägen dit är minst lika viktig.
Därför finns våra 20 utbildade medarbetare tillgängliga för dina frågor året runt, dygnet runt (ja, det är sant). Vårt team hanterar över 100 000 unika kundkontakter varje år och de hjälper dig gärna med allt från bokning av installation till rådgivning och fakturering.
Tillsammans med marknadsledande digitala flöden hanterar vi dina beställningar, ser över din försäljning och går igenom installationens slutdokumentation.


Marknadens bästa kundresa klockan 11.59, 06.13 och 21.37
Vårt mål är att göra din kundresa så smidig och effektiv som möjligt utan att tumma på kvaliteten. Här är våra stöttepelare för att lyckas:
Utbildad och kunnig personal
Vår personal är tillgänglig dygnet runt, året runt för att svara på dina frågor och hjälpa dig med avtal, bokningar och försäljning.
Marknadsledande digitala flöden
Våra egenutvecklade system garanterar en effektiv installationsprocess från start till mål.
Erfarenhet
Vi hanterar över 100 000 unika kundkontakter och 30 000 ärenden per år, med riktiga människor som grund och smarta system som stöd.
Noggrann dokumentation
Du följer enkelt installationsprocessen i realtid och får en komplett dokumentation efter utförd installation.
Nyheter från IPIS
Följ med oss på IPIS och håll dig uppdaterad om det senaste som händer!
Vi bjuder på spännande och intressanta artiklar som håller dig informerad om allt från teknik och innovation till trender inom branschen. Missa inte chansen att ta del av vår kunskap och erfarenhet och vad som händer på vårt företag.
Intresserad av våra tjänster? Tveka inte att kontakta oss
Kontakta IPIS - Telefon
Du kan alltid nå oss på 010-2881248 och våra medarbetare finns alltid tillgängliga för att svara på dina frågor.
Kontakta IPIS - Formulär
Fyller du i formuläret svarar vi alltid inom 24 timmar.
IPIS Direkt
Är du ansluten till IPIS Direkt kan du alltid ringa 010-8989046.